Sådan bliver du ansat
Her kan du læse mere om processen, når du søger en stilling hos os.
Når du ansøger
Send din ansøgningen til os elektronisk via stillingsannoncen.
Husk at:
- vedhæfte alle relevante dokumenter (fx cv og eksamensbeviser)
- tjekke, at din mailadresse er tastet korrekt, inden du trykker "SEND"
- tjekke kvittering for modtagelse.
Når vi har modtaget din ansøgning
Når vi har modtaget din elektroniske ansøgning, får du automatisk en kvittering.
Vi kontakter dig efter ansøgningsfristens udløb, hvis vi gerne vil se dig til en uddybende samtale. Vi ringer dig op for at lave aftalen.
Samtalen tager ca. en time, og den foregår som regel dér, hvor du søger ansættelse.
Du bliver kontaktet af din kommende leder, hvis det er dig, vi vil tilbyde ansættelse.
Du bliver derefter kontaktet af din tillidsrepræsentant i Styrelsen for Patientklager, som vil tale med dig om dine forventninger til lønnen. Din løn bliver forhandlet af tillidsrepræsentanten og en personalekonsulent fra HR.
Din ansættelse sker selvfølgelig under forudsætning af, at vi kan nå til enighed om løn- og ansættelsesvilkår.
Har du været til samtale uden at få tilbudt jobbet, ringer vi dig op så hurtigt som muligt for at give et begrundet afslag.
Derefter sender vi skriftlige afslag til de øvrige ansøgere.